Okategoriserade

Nya foton

Grrrrrr säger jag nu.Varför???  Jo, jag fick min Sonykamera stulen nere i Spanien men felet var ju mest mitt eget.La ifrån mig den på bibblan i Tossa de Mar och sen var jag så fokuserad på att bära hem en ny resväska så jag "glömde" den vid datorn.En man satt bredvid mig och han var den sista som var kvar förutom mig och Gunilla.Personalen har namnet på honom och polisen vet vem han är.
Det enda som ger mig lite skadeglädje (den enda sanna glädjen påstås det) är att han kan inte ladda batteriet eftersom det är ett väldigt speciellt sonybatteri.Det känner av om man försöker ladda med en annan laddare och slår stopp!!!Ja, så kan det gå om inte haspen ligger på!!!(Snyft)
One thought on “Nya foton

  1.  
    Trist att höra om ditt "äventyr". Tur att inte Ni blev stulna! En kamera går trots allt att ersätta.
     
    Men jag kan glädja dig med att alla över 60 går gratis in på Roskilde festivalen 😉
     
    Let’s Rock … hi hi
     
    (står om den i min förra blogg)
     

Kommentera

