Okategoriserade

Svar från SL!

Hej Bo!

Tack för att du hör av dig till oss.

Jag beklagar att du fick detta bemötande och denna felaktiga information på SL Center. Ett accesskort har plats för två periodbiljetter åt gången, och du hade kunnat ladda på din sommarbiljett på kortet utan problem förutsatt att du endast hade din aktiva biljett på kortet. Utöver detta så kan en aktiv periodbiljett uppgraderas till sommarkortet och mellanskillnaden betalas (om den aktiva biljetten har kvarstående värde). 

Jag kommer att framföra din synpunkt på accessystemet till vårt huvudkontor så att de får ta del av den och förhoppningsvis förbättra systemets kundvänlighet.

Jag hoppas att du känner att vi har tagit hand om ditt ärende på ett bra sätt.

Du är alltid välkommen att kontakta oss igen via webbformuläret eller på telefon 08-600 10 00.

Vänliga hälsningar,
Jimmy Mattsson
SL Kundtjänst

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s