Okategoriserade

Jag är besviken på Samtrafiken!

Samtrafiken!

Jag har tidigare puffat för denna av samhället ägda företag med bra hemsida
där alla Sveriges  trafikslag finnes. De säljer även biljetter över sin sida.
Igår tänkte jag testa denna funktion med ett köp för hela familjen till Gävle central från Stockholm.
Allt gick bra och bekräftelse kom via mail. Det är då som jag ser att en extra ekonomiskt post har påförts. Ca 8 % av biljettens sammanlagda pris bokförs som en extra avgift.
Hade jag vetat detta från början så hade jag ju naturligtvis lika gärna köpt den över min mobil och appen till SJ!
Dessutom fungerade inte min prio och värdefulla poäng försvann också.

Nej ni på Samtrafiken, det här duger inte alls och detta är kanske förklaringen till att vi resenärer håller oss till SJ och de andra företagens egna sajter!
Jag känner mig lurad!

Kommentera

