Okategoriserade

Ibland blir man tvungen att gå vidare i livet!

Nu har jag sett mitt barnbarnbarn på foto genom att snoka i min dotters instagram! Ja, du läser rätt, så här kan det bli i vissa familjer där man lagt locket på och inte vill tala med varandra.

Jag fick inte ens veta att mitt barnbarn skulle ha barn! Då är det något illa i en familj! Alla bara tystnade ett tu tre för ett par år sedan utom ett av mina barnbarn som också anser att man åtminstone borde kunna försöka tala med varandra som vuxna.Oerhört trist att uppleva, men jag själv har totalt givit upp.

Lagt ner alla försök till kontakt, jag höll på så många år utan något större gensvar och märkte att jag bara skadade mig själv. Min förtvivlan var så stor i så många år men idag så suckar jag bara lite och säger till mig själv att jag kan ju inte göra något mer så lägg det åt sidan. Gå vidare med ditt liv de få år du har kvar!

Kommentera

